Εντάξει, είναι γνωστό ότι η λέξη διαγώνισμα από μόνη της προκαλεί μια έστω και υποτυπώδη αύξηση του ρυθμού των καρδιακών παλμών, ένα χτύπημα παραπάνω βρε αδερφέ... Πολύ δε περισσότερο όταν έχει να κάνει με επαναληπτικό διαγώνισμα [κριτήριο αξιολόγησης όπως το λέμε στη μοντέρνα έκφρασή του] ολόκληρου κεφαλαίου στην Ιστορία... Τότε μπαίνουν στον πειρασμό κάποιοι να ρίξουν μια κλεφτή ματιά και στο γραπτό του διπλανού, μήπως και θυμάται κάτι παραπάνω...
Τα παιδιά του Δ2 όμως βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο να αποφύγουν όλες αυτές τις κακοτοπιές και να μετατρέψουν το επαναληπτικό κριτήριο αξιολόγησης στον χρυσό αιώνα του Περικλή σε μια ιδιαίτερα δημιουργική δουλειά, συνδυάζοντας τη φαντασία και τις γνώσεις τους... Κάντε ΚΛΙΚ πάνω στα κείμενα για να δείτε το πώς...